Leerdoel

In het eerste semester ben ik begonnen met het verbeteren van mijn Franse taalvaardigheden. Dit heb ik gedaan omdat het beheersen van een extra taal altijd handig is en het goed op mijn cv staat. Echter was één semester te kort om mijn taalvaardigheden significant te verbeteren. Daarom ga ik in semester twee verder met het verbeteren van mijn Franse taalvaardigheden. Dat doe ik doormiddel van de volgende leerdoelen.

  1. Het lezen van Franse kranten.
  2. Duolingo gebruiken.
  3. Facetimen met een fransman.

V: De acties variëren van leesvaardigheid tot spreekvaardigheid.
R: Alle acties sluiten aan bij het proces van dit leerdoel.
A: De kranten zijn in mijn eigen bezit, Duolingo is uitgevoerd op mijn eigen account en Tom is een persoonlijk Frans contact van mij.
A: Er is gedurende dit volledige semester aan het leerdoel gewerkt.
K: Ik wilde graag groeien in de Franse taal. Het leerdoel heeft hier goed bij geholpen.